Kontakta oss
Kontakta oss på post@famme.no, så hjälper vi dig 🙌 Inkludera gärna ordernumret i ämnesfältet och annan information som vi behöver.
Læs dette før du sender mail:
- Returetikett får du når du fyller ut returskjemaet linket på retursidan
- Vill du reklamera en produkt? Fyll i detta formulär: Reklamationsformulär
- Klicka HÄR om du vill ändra adress innan ordern skickas ut.
- Min sida: Orderstatus, spårning m.m, Du loggar in med samme e-post som du beställt med. Här finner du också ordernummer
- Var är din beställning? Troligtvis har du fått spårning på mail (kolla skräppost), men om detta saknas kontakta oss gärna!
- Kan man byta? Se retursidan länkad ovan
- Ny returetikett: Det får du på mail när returskjemaet fylls ut, men behöver du en annan typ av retur, svara oss på mail, så ordnar vi det som regel :)
- Ändra order innan den skickas ut? Det kan vi ordna om du är snabb att skicka mail och inkluderar både vad du vill ta bort från ordern och vad du vill lägga till. Gärna med produktlänk, färg och storlek så att det är tydligt vad du vill byta till
- Fel vara mottagen? Skicka mail med bild av varan du mottog. Observera att om du returnerar en vara som är felmärkt, inkludera gärna information om detta i paketet så att lagret är medvetet om felet när de tar emot returen
- Saknad vara? Skicka mail så ordnar vi en ny leverans på 1,2,3 🚀
- Paket markerat som levererat enligt spårning, men du hittar det inte? Fråga grannar och fraktföretaget. I 99% av fallen löser detta sig. Men om paketet fortsätter att vara borta, så är vi här för att lösa detta oavsett!
- Vill du samarbeta, bli återförsäljare eller annat, så är du också välkommen att skicka oss ett elektroniskt brev ✉️
Adress för brev: Famme AS (orgnr 913300319) Søndre Kullerød 8, 3241 Sandefjord.